Friday, September 15, 2006

Tagged again

الجميلة ندى اخترعت التاج ده وبعتته وهاجاوب عليه اهو
هل أنت عقلاني أكثر أم عاطفي؟
والله فى بعض الاحيان بكون عقلانى وبعض الاحيان بكون عاطفى بس الاغلبية عقلانى
--------------
صف شخصيتك في خمس كلمات؟
مرح - اجتماعى - عصبى شوية - طيب جدا وربنا - عملى
---------------
ذا كان لكل انسان شبيه من الحيوانات , أي الحيوانات يشبهك؟
مش هاقولك
:P
---------------
ما هو لونك المفضل؟
الأزرق
---------------
هل لنت اجتماعي أكثر أم منعزل؟
إجتماعى
---------------
ماذا يشكل أصدقائك بالنسبة لك؟
من يقف بجوارى وقت الشدة بعد الله سبحانه وتعالى
---------------
هل أنت مرتبط بعائلتك؟
اه الحمد لله
---------------
هل أنت عصبي أكثر أم هادىء؟
انا كتبت فوق انى عصبى شوية بس يعنى اكتر الوقت هادى جدا بس بتعصب بسرعة لو حد ضايقنى
---------------
هل تفضل فصل الصيف أم الشتاء؟
الصيف ثم الصيف ثم الصيف والشتا فى الشغل بس لكن غير كدة الصيف احبه اكتررر
---------------
متى آخر مرة بكيت فيها ؟ و لماذا؟
9/2001 يوم وفاة والدى
_________________________

11 Comments:

At 9/15/2006 08:57:00 PM, Blogger NoOR said...

اخيرا .........كفاره يا جدع

علي فكره ناقص حاجه في الخمس كلمات اللي توصف بيها نفسك ......:)c فاهمني

 
At 9/16/2006 03:22:00 AM, Blogger Nouran said...

بص انا كنت هكتبك عندي ف قسم المفقودين مع ابراهيم وبلوج عمو احمد شقير بس الحمد لله
لولولولوللوللولولولي اخيرا يا سويدي ظهرت حمدلله السلامة

 
At 9/16/2006 06:51:00 AM, Anonymous Anonymous said...

انت كنت فين يا إبني
و زعلان إني بقلك يا مرزوق؟؟؟
طيب يامرزوق بقا ها وريني هتعمل ايه بقا
هو كدة أي حد يختفي مرة واحدة كدة يبقى اسمه مرزوق عشان مرزوق اختفى كدة برضه من غير ما يقول لحد

 
At 9/16/2006 08:32:00 AM, Blogger m_elsewedy said...

نوووووور
لم نفسك
:D:D:D:D

نوراااان
ايه كنتى هاتعملى تنويه عن المفقودين زى القناة التالتة؟
طب الحمد لله لحقت نفسىىىى


تاتى
مين قال انى زعلان عشان بتقولى مرزوق
طالما انتى اللى بتقولى يبقى خلاص نمشيها مرزووووق
وهانعمل انتفاضة ونسميها كلنا مرزوق
:P:P

منورنى يا جماعة وربنا
:D

 
At 9/16/2006 09:01:00 PM, Anonymous Anonymous said...

سويدي باشا رجع يا رجاله
لولولولييييي

:)))

ايه يا عم الاجابات دي
مش الباشمهندس برج الجوزاء برده؟؟

:D

 
At 9/17/2006 09:01:00 PM, Blogger ...دنيتي said...

كل سنة وانت طيب يا سوييددييييييي ورمضان كريم :)

 
At 9/17/2006 10:14:00 PM, Blogger wanna b a bride said...

يا سلااااام
و الله ليك واحشة
ابقى تعالى طل علينا ...اخواتك برضه

 
At 9/18/2006 01:22:00 AM, Blogger Ahmed Shokeir said...

حمدالع ع السلامة

هوانت ناوي تقضيها تاجات (جمع تاج)ولا إيه ؟

بس احسن حاجة انك لم تبكي من سنة 2001
ربنا يدمها نعمة

 
At 9/18/2006 12:54:00 PM, Anonymous Anonymous said...

حمدالله عالسلامه هلا هلا
اشتقنا ليكم ياما هلا هلا

انت كنت فين يابني عارف الاسئله دي بتفكرني بالسئله اللي بسالها للناس في الانترفيوهات خصوصا اوصف نفسك في خمس كلمات

 
At 9/18/2006 10:41:00 PM, Blogger m_elsewedy said...

epitaph
هو انا كنت هربان ولا ايه؟
:D
شكرا على سؤالك علية

اه انا برج الجوزاء فى حاجة؟؟؟
:P


دنيتىىىىى
وانتى طيبةةةة والله اكرم


wanna b a bride
انتى اكتر
وتشرفنا يا فندم وان شاء الله تلاقى ابن الحلال اللى يشيل الليلة
:D


شقير باشا
لا والله مش هاقضيها تاجات بس هى جت كدة يعنى
الحمد لله انا دمعتى مش قريبة
منور يا فندم


بسبسسسسسسسس
يااااااااااا يا بسبس والله واحشانى جدا بقالنا كتير ما رخمناش على بعض
:P
الله يسلمك
وبالنسبة للاسئلة انا ما عملتش انترفيو خالص غير هى مرة واحدة فا انا مش خبرة فى الانتر فيو
منورة

 
At 9/20/2006 03:20:00 PM, Blogger عمر said...

كل سنه وانتم طيبين وربنا يعود علينا وعليكم الايام بخير

 

Post a Comment

<< Home