Thursday, June 01, 2006

أنا خلصت يا ناس ياهووووو

Example

هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه أخيرررررررررررا خلصت أخر إمتحان لية كان أخر يوم لية فى امتحاناتى النهاردة قلت بقى يا واد يا سويدى تروح تطلع اللعب وتفضل تلعب لغاااااااايت ما تزهق وتطلع العجلة وتفضل تلف فى الشوارع وشوية والعب الجعران مع العيال وشوية أطير طيارات ونلعب مسوكة الملك ونلعب كووورة فى الميدان لغايت ما عم عبدالله صاحب القهوة اللى فى الميدان يجرى ورانا بعكازه وياخد مننا الكورة وشوية ونجيبها منه ونروح نلعب بعد القهوة بشوية يجرى ورانا عم أبو سمير البقال بعصاية المقشة وبرضو ياخد مننا الكووووووورة بس ده كان بيقطعها على طوووووووول ودايماً كنا نختم اليوم بتاعنا بلعبة مسوكة الملك وساعتها كنت بطلع انام فى بيتنا وما اتمسكش واكون انا الكسبان وابقى الملك هههههههه والله أيام زى العسسسسسل قول للزمان إرجع يا زمان.م
.................................
ده كان جزء صغير من احساسى بالأجازة أيام طفولتى المشردة بعد عناء سنة دراسية كاملة حشو مخ بكلام مالوش دعوة بأى حاجة فى الحياة
---------------------------------
دلوقتى بقى إحساسى انى خلصت امتحاناتى ويمكن تكون أخر إمتحانات لية إجبارية مملة ده لو نجحت صافى .. إحساس مختلف هو أحلى ما فيه إن مافيش حد هايقولى ذاااااكر وإحساس احلى انى مش هاشغل بالى تانى بحاجة انا بدرسها ومش بحبها ولا هاستخدمها فى حاجة ياااااااااا على الرااااحة أخيرا هابتدى افوق أخيرا هابتدى أشوف أنا عايز ايه وعايز أوصل لإيه
عقبال كل اللى لسة مخلصوش دراسة ياااااارب تخلصوا على خير

19 Comments:

At 6/01/2006 07:02:00 AM, Anonymous Anonymous said...

الحمد لله يا سويدي بالنجاح انشاء الله
خلي عشمك في ربنا كبير و إنشاء الله هتنجح و تخلص الكلية على خير
سويدي عايزة أسألك سؤال
إيه مسوكة الملك دي ؟؟

 
At 6/01/2006 07:13:00 AM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 6/01/2006 07:17:00 AM, Anonymous Anonymous said...

خد بالك انك بيتسلم و يتصبح عليك عندنا ماشي
صباح الخير
شوف بقا لو نور فجر البلوج هيسلموا عليك فيين؟

 
At 6/01/2006 12:32:00 PM, Blogger NoOR said...

كفارة يا معلم غقبال باقي الغلابه الي انا أولهم ................

تاتي:

اسمها مساكه الملك كان واحد يختاروه يجري ورا العيال واللي يمسكه يبقي معاه يجري ورا الباقي لغايه ما يبقي واحد وساعتها هو بيبقي الملك دى غير الملك هو الملك بتاعه سعد الله ونوس الي مثل فيها منير و السعدني

لو حد كان بيسلم عليا مكنتش فجرتها انما كده شكلي هانفز العمليه في اسرع وقت ده طبعا بعد ما اخلص امتحانات

 
At 6/01/2006 01:17:00 PM, Blogger m_elsewedy said...

تاتى
الله يخليكى يا جميل ادعيلى بس
مسوكة الملك زى ما نور شرحهالك كدة بالظبط بس احنا كنا بنقولها مسوكة مش مساكة انتى عارفة اختلاف اللغات بين شارع وشارع
:p
أما بقى حكاية بيتصبح علية عندكوا دى والله انا ما دفعتلوش حاجة عشان يشهرنى كدة بقيت مشهور يا واد يا سويدىىىىى
:p:p:p
خلاص انا هاجتمع مع نور واخليه يلغى فكرة التفجير دى ممكن يشمعه بالشمع الاحمر بس
:D

نووووووووور
حبيب قلبى من جوة
عقبالك كدة لما نحضر خارجتك




من الكلية طبعاً
:P:P

وما تزعلش تاتى لو سمحت وما اتفجرش االبلوج بعد ما تخلص الامتحانات
ولا ادعى واقول يارب الامتحانات ما تخلص؟ عشان ما اتفرجرهوش؟
:D

 
At 6/01/2006 03:29:00 PM, Blogger NoOR said...

يعني انا ناقص تدعي عليا .....هي لوحدها معكوكه خلاص ياعم سماح انا هاوقف المتفجرات اللي كنت حاططها تحت الكوبري اللي في اول المدونه يالا ياعم عشان خاطرك من غير حلفان

 
At 6/01/2006 04:21:00 PM, Blogger m_elsewedy said...

هو ده العشم برضو يا نووور

 
At 6/01/2006 11:06:00 PM, Blogger Ahmed Shokeir said...

إنت كنت بتلعب الملك

على ايامنا كنا بنلعب لعبة قريبة منها إسمها كهربا

مبروك الاجازة

 
At 6/02/2006 01:12:00 AM, Anonymous Anonymous said...

الله انا اعرف كهربا دي يا احمد كنت بتفرج من البلكونة على العيال و هما بيلعبوها كنت بسمعهم بيقولوا كهربا ...شد الكوبس بس
و مكنتش اعرف بيلعبوها ازاي
:(اصلي مكنتش بلعب في الشارع

 
At 6/02/2006 02:14:00 AM, Blogger m_elsewedy said...

أحمد شقير
اولاً دى ماما النهاردة دعيالى قالتلى روح يا شيخ الهى أحمد شقير يبعتلك كومنت النهاردة والدعوة استجابت
:P
منورنى والله يا فندم وياريت دايماً تطل علينا كدة بس

أما لعبة كهرا شد الكوبس دى حضرتها انا كمان وكنت بلعبها وكان ليها اسم تانى كمان تلج-مياة
:D

يا خسارة يا تاتى خلاص هابقى اصورلك العيال ولاد اختى فيديو وهما بيلعبو وتتفرجى عليها تانى وتعرفى مسوكة الملك
:P

 
At 6/02/2006 02:16:00 AM, Blogger m_elsewedy said...

roseeeeee
الكلام ده كله انا اشتريته من عند بتاع الكلام
:P
عموما الله يخليكى يارب
ويا فندم المدونة وصاحب المدونة تحت امر حضرتك
:D

 
At 6/02/2006 01:24:00 PM, Blogger بنت مصرية said...

كفارة يا عم سويدى عقبال كل المناضلين فى معتقلات وزارة التربية والتعليم، ووزراة التعليم العالى :))

 
At 6/02/2006 02:55:00 PM, Blogger m_elsewedy said...

الله يخليكى يا زيزىىىىى
ده انا هاعمل فرح
ثم انا هاعتبر الحفلة بتاعت يوم الاربعاء دى بمناسبة انى خلاص خلصت
:P

 
At 6/05/2006 07:33:00 PM, Blogger ... said...

مبروك يا بطل

تانى مرة اكتب الكومنت
الاولانى طار

بجد لازم تقولنا على النتيجة

هاعمل لكم انت ونور حفلة تخيلية
تجنن
تورتة وشوك وسكاكين

وشوربة لو حبيتوا

كلة على البلوج

بس انتم قولوا انكم عملتوها يا رجالة

 
At 6/05/2006 09:53:00 PM, Blogger m_elsewedy said...

تورتة وشوربة؟
وااااااااااااااااو
انا كدة هادفع رشوة عشان انجح عشان اجرب التورتة مع الشوربة دى
:P

 
At 6/12/2006 02:09:00 PM, Blogger Lasto-adri *Blue* said...

جالك الفرج يا سويدى

عقبال فرجى يا الهى

كفايييييييية بقت كلمة مملة قوى من كتر ما بقولها بقى لى اربع سنين والخامسة فى السكة عن قريب يا رب
"ربنا يجعلها الخامسة والأخيرة فى حياة الجامعات والامتحانات" بلا قرف

ومبروووووك
كفارة

 
At 6/12/2006 08:16:00 PM, Blogger m_elsewedy said...

لست أدرى
عقبالك يارررررب
لحسن معتقل هندسة ده حاجة صعبة اوى اصعب من معتقل المغول بتاع حسن الهلالى
:D

نورتى
:)

 
At 6/17/2006 12:35:00 AM, Blogger m_elsewedy said...

طبعاااااااا يا فلاااااااااان
اذاكر بمزاج عالى كمان
:D
عشان انا هاختار اذاكر ايه مش حاجة اجبارى علية

 
At 10/17/2009 06:06:00 AM, Anonymous Anonymous said...

christian louboutin shoes
christian louboutin sale
discount christian louboutin
Christian Louboutin Boots
Christian Louboutin Pumps
Christian Louboutin Sandals
christian louboutin heels
Christian Louboutin Short Boots
Christian Louboutin Spring Collection
Christian Louboutin Tall Boots
discount Christian Louboutin Boots
discount Christian Louboutin Pumps
discount Christian Louboutin Sandals
discount christian louboutin heels
discount Christian Louboutin Short Boots
discount Christian Louboutin Tall Boots
Christian Louboutin Boots Sale
Christian Louboutin Pumps sale
Christian Louboutin Sandals sale
http://www.christianlouboutinshoes88.com/

 

Post a Comment

<< Home